amandaanderson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år och jag älskar hästar och hundar så i den här bloggen så kommer jag skriva om mitt liv och vad jag gör. :)

Hemma

Publicerad 2013-12-22 21:47:08 i Amanda

Nu så är jag hemma. Jag åt julbord hos mormor och är dö mätt nu. vi fick efterrätt det var kladdkaka och några kakor. Jätte gott jag och alla i min familj fick en julklapp var av mormor. Jag fick pengar och ett par jätte mysiga tofflor, mamma och pappa fick nåt drick bart och min brorsa fick bara pengar. 

Nu så ska jag bara slappa och ta det lugnt och imorgon så ska jag köpa två julklappar till min bästis och en till min hund. 

Jag kommer lägga upp bilder på alla mina julklappar som jag kommer få På julafton och många bilder kommer komma upp under tiden jag ska hyra häst den 26 - 28 och 4 - 5. Då kommer det mycket häst bilder och så. 

Här är en bild på vad jag hade på mig idag hos mormor.
Ni kan ju igga bakgrunden hade inte bäddat



Jag hade ett par andra skor som är ljusbruna. 😃






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela