amandaanderson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år och jag älskar hästar och hundar så i den här bloggen så kommer jag skriva om mitt liv och vad jag gör. :)

Stallet

Publicerad 2013-12-26 21:56:26 i Amanda

Hejsan idag har jag varit i stallet för jag hyr Emmet nu i tre dagar. Jag tog in han själv från hans hage för han står själv i en hage medans ridskolhästarna står i en stor hage stona försig och valackerna försig. Så när jag gick och hämtade han så gnäggade han när han såg mig. Det värmde i hela hjärtat. Han var hel mysig idag när jag sköt om han. Men när jag red han så bockade han med mig en gång och var helknäpp för han ville inte lyssna på mig. Men på slutet av passet så var han jätte duktig. Men i morgon så kommer jag jag rida han tidigare än idag för idag red jag 15:00 - 16:00 så jag kommer rida 12:00-13-00 för ska på rean med min kompis 😃👍

Så imorgon kommer det bilder på Emmet och det jag köpte om jag köper något :) 

Lite info om Emmet

RasSvenskt halvblod
Född2003
MankhöjdCa 167 cm


FärgMbr stickelhårig

Emmet 


Amanda 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela