amandaanderson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år och jag älskar hästar och hundar så i den här bloggen så kommer jag skriva om mitt liv och vad jag gör. :)

Idag

Publicerad 2013-12-28 18:50:58 i Allmänt

Idag så var jag på stallet med Emmet men det var sista dagen så det var tråkigt :(. Igentligen så skulle jag hyra Fanny 4-5 men för söker byta till Emmet så jag få han istället för Fanny.

Idag när jag red så gick det ass bra han hade en samladgalopp hela tide och var jätte duktig.

Idag här jag bor så har det snöat och blivit milt så det har tinat sen fryser vattnet och blir is så idag när jag hämtade Emmet så halkade jag inte bara en gång men när jag hade häntat han så halkade jag inget som tur va.






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela