amandaanderson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år och jag älskar hästar och hundar så i den här bloggen så kommer jag skriva om mitt liv och vad jag gör. :)

Hål

Publicerad 2014-02-04 09:45:12 i Allmänt

Hejsan nu ska ni få höra något kul idag när jag kom till skolan så har jag varje tisdag HK på morgonen men idag är HK läraren sjuk så vi fick hål timme skön början när man har varit sjuk hela helgen och igår.

-------------------------------------
Efter skolan så ska jag kanske på stan och köpa svarta jeans för mina har blivit så ur tvättade så ska köpa snygga nya men lägger upp bilder ikväll om jag kommer ihåg för ska plugga till ett SO prov som jag har till imorgon.

ses /Amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela